Sunday, December 11, 2011

rumah yang menarik perhatian - pokok di dalam rumah

Pemilik kedai auto tidak pernah berniat untuk menebang pokok yang tumbuh di dalam primisnya.. dan sebenarnya poko itu tumbuh sebelum dia membena bagunan itu.

Tommy Cali bekerja dengan pokok 50 kaki tumbuhi tengah-tengah mejanya. "Kami memenggilnya rumah pokok," Cali, 59, berkata jawatannya di Cove Auto Tunda & Pemulihan di Astoria." satu ibu jari saya hijau. Saya seperti tumbuh-tumbuhan. "kata cali lagi.

Kira-kira 32 tahun yang lalu, Cali telah membuat perancangan untuk memajukan perniagaan beliau, dan bercadang untuk membenanya di hadapan rumah dimana dia berkerja membetulkan kereta. Terdapat hanya satu masalah yaitu pokok.

"Isteri saya tidak mahu saya memotong pokok itu," katanya. "Jadi, saya  dibina ia di sekitar pokok tersebut. Semua orang kata saya gila. "



Datuk dan nenek isterinya telah menetap di rumah itu sejak berdekad-dekad lamanya. "Ia sentimental," katanya. "Mereka bermain domino di bawah pokok itu dan kami semua gunakannya untuk berkumpul di sini. "


"ramai  orang yang melalui kawasan ini setiap hari setiap hari. kadang kala mereka berhenti dan mengambil gambar. Ia satu perkara yang mengujakan. " baru-baru ini Cali telah ditawarkan $ 2.6 juta untuk rumahnya, katanya. Tetapi dia bimbang bahawa pembeli akan membuang pokok itu untuk membangunkan tanah itu.

No comments:

Post a Comment

facebook
fun page