Monday, December 12, 2011

lelaki di selamatkan superman

gambar hiasan
Seorang lelaki Australia telah diselamatkan oleh "Superman" selepas dia telah dilanggar oleh sebuah kereta malam Sabtu lalu.

Heng Khuen Cheok,  doktor di bilik kecemasan yang berusia 33 tahun di Melbourne, berpakaian seperti 'Man of Steel' bagi mengahadiri bachelor party dirinya ketika menyelamatkan mangsa.

Mangsa yang tidak dikenali mengalami kederaan dikepala pada mulanya tidak mahu memberi kerjasama dan memandang sinis pemakaian doktor trsebut. 





"Salah satu rakan mangsa tersebut berlutut di sebelah mangsa dan memangdang pakaian saya dan seolah-olah mengarahkan saya untuk pergi," Cheok kemudian berkata. "dia kemudiannya membenarkan saya merawat mangsa selepas beberapa orang rakan saya memeberitahu saya adalah seorang doktor."
gambar hiasan

aku kata - kes macam ni pun ada, orang nak tolong rawat pun kena tengok pakaian. hahaha. jangan la ada kat malaysia doktor suka-suka nak pakai pakaian ala-ala cicak man bantu mangsa kemalangan. hahaha.. gurau ja..

No comments:

Post a Comment

facebook
fun page