Monday, December 12, 2011

genap sudah sebulan blog ini

assalamualaikum, salam satu malaya. rasanya. dah genap sebulan blog aku ni. Alhamdulillah, ada juga yang sudi membaca.. walau aku slalu salah menaip. bahasa terabur. maklum la bahasa melayu dulu dapt 6 je. mula2 mcm rasa berat hati je nak teruskan. tapi ok la. sekadar berhibur.. kalau nak kata untuk cari kesenangan, aku rasa duit broadband pun tak lepas. 



dulu aku suka habiskan masa dengan forum, tapi bila forum makin tak lojik bagi aku. aku tinggalakn dunia tu. aku seboleh yang mungkin tak mau penulisan aku jadi sesuatu yang nagatif. aku sebenarnya agak radikal. mungkin ada di kalangan pembaca kenal aku. dan paham maksud aku.


banyak ilmu baru aku dapat. macam-macam pekara aku belajar. apapun. aku ucapkan terima kasih pada yang sudi baca, sudi lihat. sudi jengah. sudi komen. apapun. aku akan balas jasa yang mana sudi follow dan koment. bagi yang mengikuti blog ini tetapi diam. kawan paham. kawan pun dulu jarang komen. 
Alhamdulillah dah ada 150 kawan yang sudi follow blog ini. sudah lebih 6000 kali kunjungan. target kawan 5000.. dan kawan-kawan mula sudi memberi komen, aku pasti komen kembali. yang mana sudi baca setiap post.. you are my friends... apapun, aku juga seorang pembaca blog.. kita sama-sama majukan blog-blog di malaysia..

apapun terima kasih... terima kasih pada semua yang terlibat... yang follow, yang komen yang baca. yang kongsi isi blog ini.. tanpa anda siapalah saya..  lepas ni aku akan ubah cara aku post.. ikut sedap bahasa, ikut sedap humor. kalau ada salah silap. harap tegur... err. lawa tak blog nie? maaf la baru sebulan. kalau macam menganggu je warna dia bagitau.. hehehe.. over lak.. aku akan sentiasa cuba yang terbaik...sekain..

No comments:

Post a Comment

facebook
fun page