Wednesday, November 16, 2011

info rumah anak-anak yatim di Malaysia

terniat di dalam hati untuk beramal. menghulurkan bantuan pada yang memerlukan. apakan daya wang ringgit tidak terdaya untuk di hulurkan pada mereka semua. hanya link kepada blog dan site yang memberi alamat dan info tentang rumah anak-anak yatim dinegara kita aku dapat kongsikan. semoga ada yang mampu memberi bantuan. jika tidak dengan bantuan wang ringgit mungkin juga dengan bantuan lainnya.. 

KLIK SAJA BENDERA NEGERI  UNTUK TERUS KE BLOG DAN SITE INFO RUMAH ANAK-ANAK YATIM YANG TERDAPAT PADA SETIAP NEGERI..


MALAYSIA





JOHOR DARUL TAKZIM


KEDAH DARUL AMAN


NEGERI SEMBILAN DARUL KHUSUS


PERLIS INDERA KAYANGAN


KELANTAN DARUL NAIM


PERAK DARUL RIZDUAN


PAHANG DARUL MAKMUR


MELAKA DARUL AZIM


PULAU PINANG PULAU MUTIARA


SABAH DIBAWAH BAYU


SARAWAK BUMI KENYALANG

WILAYAH PERSEKUTUAN

TERENGGANU DARUL IMAN

SELANGOR DARUL EHSAN


 "Sesungguhnya Allah telah membeli dari orang-orang mukmin, diri dan harta mereka dengan memberikan surga untuk mereka. Mereka berperang pada jalan Allah; lalu mereka membunuh atau terbunuh. (Itu telah menjadi) janji yang benar dari Allah di dalam Taurat, Injil dan Al Qur'an. Dan siapakah yang lebih menepati janjinya (selain) daripada Allah? Maka bergembiralah dengan jual beli yang telah kamu lakukan itu, dan itulah kemenangan yang besar."
                                                                                                                                  (At-Taubah:111)

APA YANG AKU HARAPAN SEMUA INI DAPAT DIKONGSIKAN.. AKU TIDAK MEMINTA BANTUAN UNTUK VOTE GAMBAR PADA FACEBOK. TIDAK MENGHIBAHKAN KABAR YANG MEMBAWA PADA KEMUNGKARAN. AKU CUMA MERAYU PADA KAMU SUPAYA SBERKONGSI SEMUA INI DI MANA-MANA  LAMAN  SOSIAL. . DENGAN RENDAH DIRI KUPINTA POST INI DI KONGSIKAN PADA YANG LAIN.. MOGA ALLAH S.W.T MEMBERKATI USAHA KITA..

No comments:

Post a Comment

facebook
fun page